Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otkrivanje spomenika Gavrilu Principu u Beogradu: Tomislav Nikolić - Princip i danas brani Srbiju; Milorad Dodik - Srbi nikada nisu napadali, već smo samo branili svoje

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 28 jun 2015 22:38
...
Nema u izveštaju ni reči da je ceremoniji otkrivanja spomenika prisustvovao i premijer A. Vučić. Zašto?
Preporuke:
32
7
2 nedelja, 28 jun 2015 22:46
Dragan
Milorad Dodik - Srbi nikada nisu napadali, već smo samo branili svoje


Za razliku od smradova iz zapadne evrope i Amerike.
Preporuke:
59
2
3 ponedeljak, 29 jun 2015 07:04
Dragojlo
Ako tako Mag.Toma kaze,tako je.
Preporuke:
16
2
4 ponedeljak, 29 jun 2015 08:01
to je to
Čestitke profesoru Oliveru Antiću na sjajno napisanom govoru.
Preporuke:
33
4
5 ponedeljak, 29 jun 2015 09:34
Neša (Glodur)
Još jedna sjajna predstava za narod. Uvek su nam pričali jedno a radili drugo. Bez pokretanja proizvodnje i ekonomije nema napretka. Svako ko poznaje naše političare znaju da prstom ne mrdaju da Srbija ojača. Naprotiv.
Preporuke:
21
1
6 ponedeljak, 29 jun 2015 09:54
DRAGO-SIMPRAGA
Evo i ovde prilikom podizanja spomenika Gavrilu Principu o njemu ni Nikolic ni Dodik nisu rekli pravu istinu KO JE GAVRILO PRINCIP. Gavrlio Princip je poreklom iz Kninske Krajine a ne iz Bosne odnosno te RS kako se zeli predstaviti. Njegovi roditelji su iz jednog sela pored Knina odselili u Bosansko Grahovo koje je sa druge strane Planine Dinare. Namerno se izbegava govoriti o znamenitim ljudima iz RSK, eto mi Krajisnici imamo Nikolu Teslu kao svog naj veceg znamenitog Srbina Krajisnika pa opet niko u Srbiji kad se pominje Tesla niko ne kaze TESLA JE KRAJISNIK vec se uporno to stavlja pod isti lonac. Realno ako se pogleda vise znamenitih ljudi imamo mi Srbi iz Krajine nego ovi Srbi iz Bosne, ako cemo bas ici u krajnost. Na kraju krajeva mi u Krajini imamo MNOGO MNOGO starije Crkve i Manastire nego sto ih imaju Srbi u Bosni. Mi u Krajini smo svoje verske objekte cuvali i pod Mlecanima i pod Austrougarima i niko nam nije nase rusijo jer smo ih cuvali. A Srbi u Bosni tek sad prave Crkve
Preporuke:
17
23
7 ponedeljak, 29 jun 2015 10:17
Nebojsa
sta je pisac govora koji je on samo procitao u stvari htao da kaze?
Preporuke:
6
1
8 ponedeljak, 29 jun 2015 11:33
Banditski brlog
Ako G. Princip, kao naš palikuća, nije znao dalekosežne posljedice, ako je samo htio ubiti tiranina, u znak protesta ili misleći da je to prvi korak u nacionalnom oslobođenju, a ovo ostalo je ''slučajno ispalo'' - onda je on komičan junak. Ako je njemački imperijalizam samo čekao povod, a Srbija - kao što zvanična verzija kaže - bila daleko od posjedovanja volje da se ratom širi prema zapadu, onda je Princip, želeći postati srpskim herojem, postao heroj njemačkog imperijalizma. - Njegova komičnost proističe upravo uslijed jaza između stvarnosti i njegove iluzije da vlada značenjem vlastitog čina, ali još više uslijed jaza između stvarnosti i njegove mladobosanske iluzije ''da se društvo može izmeniti jedino delovanjem moralno jakih i društveno svesnih pojedinaca ,čiji će primer doprineti da se stvori jedan bolji tip čoveka'' -V.Dedijer
Preporuke:
10
22
9 ponedeljak, 29 jun 2015 11:46
@drago
U RS-u ama baš niko nije ostao od istaknutih Srba.
Preporuke:
6
3
10 ponedeljak, 29 jun 2015 12:16
šugoslovenstvo
Zašto u Kraljevini Jugoslaviji nije podignut spomenik Principu

http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Zasto-u-Kraljevini-Jugoslaviji-nije-podignut-spomenik-Principu.sr.html
Preporuke:
4
0
11 ponedeljak, 29 jun 2015 12:41
DRAGO-SIMPRAGA
Pa koga imaju oni u RS od znameniti?????????? Sta imaju Savu Milosevica, Kusturicu Neleta Karajlica Aleksu Santica Milu Dodika, Mladica, Branka Copica eto to je sve sto oni imaju a da je poznato, i ovi sto sam ih nabrojo su svi 99,9% jos zivi. Sva istorija Bosanski Srba je stala u period Prvog Svetskog rata i nesto malo i Drugog Svetskog rata naj veci deo njihove istorije cini period 1992-1995. Eto to ti govori koliko su oni u poredjenju sa Srbima iz Hrvatske mnogo manje dali velikana Svetskog Kalibra. Dovoljno je samo da kazem NIKOLA TESLA i MILUTIN MILANKOVIC ovakve velicine niko na prostoru Balkana nema a eto Krajina ih je imala, a da ne pominjem ostale velicine Srba Krajisnika od Patrijarha Pavla pa redom, iz svih svera od nauke, sporta, knjizevnosti i tako dalje. I onda je nekom Milosevicu i Karadzicu na um dosla ludacka ideja da RSK i sve ovo vezano za Krajinu PREDA USTASAMA ZA TU RS koja je OBICNA PRAZNA LJUSTURA BEZ ISTORIJE NI IZ DALEKA NEUPOREDIVA SA RSK.
Preporuke:
7
14
12 ponedeljak, 29 jun 2015 12:56
Neša (Glodur)
Ako znamo da su Mladu Bosnu stvorili Britanci da bi preko slabe Srbije započeli rat sa Austro-Ugarskom i da danas Srbijom takođe upravlja Britanija preko Vašingtona i Brisela sasvim je jasno zašto se slavi Gavrilo Princip, zašto mu podižu spomenik, zašto je rehabilitovan Draža, zašto se u Evropi diže desnica a bogami i "levica"... Ništa ovo za Srbiju nije dobro. Za nju je spas jedino jačanje a njega nema bez ekonomije koja zavisi od proizvodnje i izvoza. Ima li toga? Ne! Džaba spomenici, rehabilitacije, reforme, lepe priče i beskrajna nerealizujuća obećanja iz kuhinje Bler & Kembel ("slučajno" Britanci).
Preporuke:
8
10
13 ponedeljak, 29 jun 2015 12:57
ovako
Stalno iste laži - sve oni što rade drugima predstavljaju da se radi njima: ugroženost, stalna borba protiv srba i srbije od sviju preko SVIH komšija do međunarodne zajednice, SVI žele da ih istrjebe pobiju ....

Kada je ubijen kralj Aleksandar u Marseju to je bio terorizam, a kada srbin ubije prestolonasljenika i njegovu trudnu ženu - to je patriotski čin - pardon akt slobode ?!

Gavrilo je natjeran da ga ubije iz razloga ..... kako to proizlazi iz navoda Srbije a oni koji su ubili kralja nisu bili naterani - nego onako omaklo im se, nisu znali šta da rade od sebe pa hajde da nekog ubiju ?!

Ova dva događaja tačnije poređenja ova dva događaja najbolje pokazuju svo licemjerstvo veliko srpske politike i onu antologijsku od Dobrice Ćosića o promociji laži
Preporuke:
9
12
14 ponedeljak, 29 jun 2015 13:03
Peter RV
Nikolic, kao predsjednik Srbije , je mogao da pomene jos jednog srpskog heroja, koji je na dnasnji dan, bio izrucen od izdajnicke klike, Djindjic-Kostunica- Jovanovic, neprijateljima Srpstva!
Preporuke:
8
4
15 ponedeljak, 29 jun 2015 13:15
DRAGO-SIMPRAGA
A da zaboravio sam dodati jos jednog velikana iz te njihove RS a to je ko drugi do ZMAJ OD SIPOVA ma divota, kakve su to njihove velicine.
Preporuke:
6
10
16 ponedeljak, 29 jun 2015 13:30
MLADEN REPUBLIKA SRPSKA
Gospodine Drago,kad već nabrajate(po samo vama znanom kriterijumu)poznate sportiste i pisce porijeklom iz Rep.Srpske,a pritom se predstavljate kao Srbin iz RSK,ili ste veoma neobrazobavani ili zlonamjerni,kad uz pomenute zaboravljate pisce poput Jovana Dučića,Petra Kočića ili sportiste Miloša Šestića,Iliju Pantelića... i da ne nabrajam dalje.
A te geografske i regoinalne podjele Srba na Srbe,
ide samo u korist naših(srpskih)neprijatelja)
Preporuke:
18
4
17 ponedeljak, 29 jun 2015 14:02
DRAGO-SIMPRAGA
MLADEN ti znas dobro da postoji Lazareva kletva. Ali i postoji kletva 26 Krajiske dece pobijene na Petrovackoj cesti od ustaski aviona. Ti znas vrlo dobo na koga se ta kletva odnosi. I nemoj misliti i cuditi se zasto vas pored muslimana i Hrvata na kraju i Srbi Krajisnici dozivljavaju sa odredjenim prezirom. Nije to slucajno, A MOGLO JE SVE BITI DRUGACIJE samo da ste vi bili ti koji ste trebali reci Milosevicu STOP PREKO NAS NECES RUSITI RSK. Ali ne vi se oberucke usli u KOLI IZDAJE i Karadzic i Mladic i celo vase rukovodstvo, cak i danas nakon svega vi ste u toj RS POBORNICI HRVATSKOG TRECEG ENTITETA. Cak ni ti Hrvati u BiH ne traze treci entitet ALI SE ZATO VI IZ PETNIH ZILA ZALAZETE ZA TRECI HRVATSKI ENTITET. A RSK ko sisa jel tako a??????????????????????? E pa ima Boga IMA GA
Preporuke:
6
9
18 ponedeljak, 29 jun 2015 14:16
unger
Neces dozvoliti vredjanje............
KAKO to ti misls da izvedes?
Nemoj ti vise nista posto bi i baba dorinda mogla bolje.
Ali narod je glasao i dobio.....
Preporuke:
3
0
19 ponedeljak, 29 jun 2015 14:17
unger
Neces dozvoliti vredjanje............
KAKO to ti misls da izvedes?
Nemoj ti vise nista posto bi i baba dorinda mogla bolje.
Ali narod je glasao i dobio.....
Preporuke:
3
0
20 ponedeljak, 29 jun 2015 14:19
Za Riplija...
''Konfučije'' AV je istog dana otvarao nekakvu fabriku i tako smo u jednom danu videli dva apsurda u Srbiji. Spomenik Principu otkriva četnički vojvoda koji je sad predsednik zahvaljujući i tome što je pogazio svoje principe a fabriku otvara neko bez dana radnog staža.
Preporuke:
8
1
21 ponedeljak, 29 jun 2015 14:24
simbolika
ponedeljak, 29 jun 2015 12:56
Neša (Glodur)
Ako znamo da su Mladu Bosnu stvorili Britanci da bi preko slabe Srbije započeli rat sa Austro-Ugarskom i da danas Srbijom takođe upravlja Britanija preko Vašingtona i Brisela....


Tačno. Ali treba napomenuti , da je Mlada Bosna kopirana po modelu tvorca mafije - Markonija !

Sve u svemu, i Princip i MB su bili štetočine, ali nesvesno. Nominalni Tvorac MB, Mitrinović, već tada je pisao o Ujedinjenoj Evropi, itd.

ps. UBI NAS NEZNANjE. (Sv. Nikolaj Žički i Ohridski)

Ali tu je bitnija simbolika.

Noviji Kos. mit
Preporuke:
7
5
22 ponedeljak, 29 jun 2015 14:39
@Banditski brlog
Slažem se, samo bih pre rekao da je u pitanju tragičan, a ne komičan lik.
Preporuke:
5
3
23 ponedeljak, 29 jun 2015 15:02
TOPOLj
@Drago-Simpraga...Već neko vrijeme pratim tvoje odvratno piskaranje.Nisam mislio da ti se javim,jer,ništarija poput tebe to i ne zaslužuje.Međutim,ostrvio si se na Republiku Srpsku ali i na Rusiju.Uputio si gadosti na račun pokojnog gospodina Primakova,dokazanog prijatelja Srbije i Srba.Sasvim iskreno,veliku(katastrofalnu)grešku prave moderatori ovoga sajta što ti puštaju komentare.Ti to ne zaslužuješ.Ti ili si ortodoksni ustaša pa sklapaš komentare tako,po onoj narodnoj da se Vlasi ne dosjete,ili si neko srpsko nacionalno .....,nalik onoj ništariji Milanu Babiću.Ako si ovo prvo,onda imaš ustaške sajtove pa njih posjećuj.Ako si ovo drugo,onda,da budem iskren do kraja,kao takav "Srbin",zaslužio si da živ ne izađeš iz RSK.Trebao si ostati sa ustašama.Njima pripadaš.Nadalje,ako si ti stvarno Srbin a te grozote pišeš koje pišeš,onda si zaslužio da te avgusta 1995.g zavežu za traktorsku prikolicu i da te vuku po asvaltu.Tek da takav otpad ne zagađuje srspski vazduh.
Preporuke:
14
6
24 ponedeljak, 29 jun 2015 15:06
Neša (Glodur)
@simbolika

"UBI NAS NEZNANjE"

Tačnije, ubijaju nas naši koji nemaju znanje. Zato i vrbuju poluobrazovane koje okite lažnim diplomama, lažnim pohvalama i epitetima i pravim novcem (doduše sa lažnom podlogom) te dobiju samouverene, bahate i osione pendrek-poluintelektualce koji odrađuju prljave poslove.

Čovek koga poznanici (oni koji ga dobro poznaju) zovu Slina, preko noći postaje "doktor" i ministar policije! U svakom normalnom društvu tu bi bio momentalni kraj priče. Međutim, kod nas to traje, on ministruje, vodi resor bezbednosti, vedri i oblači po Srbiji. Takav je i Gašić, keramičar. Ima ih k'o pleve i jedva čekaju da se nakače na nečiji novac. To nije od juče, to je trajno stanje. Svakom ko nije spreman da se odrekne vlasti i privilegija ne treba verovati.
Preporuke:
10
2
25 ponedeljak, 29 jun 2015 15:30
Ogromna greška
problem je u tome što su političari pobrkali lončiće. Od istoričara izgleda da niko nije dovoljno teoretski potkovan, ili dovoljno nezavistan i otresit, da im to otvoreno stavi do znanja.

Strani i domaći eminentni istoričari su se gotovo čitavih 100 godina bavili proučavanjem obimne arhivske građe, sastavljene iz suvih činjenica, a ne proizvoljnih pretpostavki tipa - Šta je ko mislio, Šta je ko hteo da kaže itd...Ono što se sa sigurnošću može reći je da ne postoji ni najmanji detalj koji Srbiju povezuje sa atentatom, a pogotovu ne Apisovu organizaciju, koja je bila nacionalno spski orijentisana, a nikako jugoslovenski i srbohrvatski što je slučaj sa mladobosancima.

Vlast čini ogromnu štetu Srbiji podizanjem ovoga spomenika, jer na nejaka pleća sadašnjih i budućih pokolenja natovaruje težak teret odgovornosti za rat, u kome je stradalo desetine miliona ljudi u Evropi. Na žalost nije postojao akademski potencijal, da im otvori oči pre ove katastrofalne greške.
Preporuke:
5
7
26 ponedeljak, 29 jun 2015 15:31
DRAGO-SIMPRAGA
TOPOLJ ocito sam pogodio u ono sto te boli a to je ISTINA zar ne???????? Ne vidim sta bi te to moglo toliko uzbuditi a da nije ISTINA. Sta je tesko priznati i reci RS i Srbija su izdali RSK zar je to toliko tesko kao da to nije istina pa se ljudi nesto ustrucavaju. Pominjes Babica pa Babic je bar u Hagu skreso u lice i Milosevicu i Karadzicu sve ono sto su radili i planirali i u vezi RSK i Bosne. Evo da ti odma kazem nisam Hrvat Srbin sam iz Seeverne Dalmacije okolina Knina, mozda te moje prezime bez onog dosadnog IC zbunjuje??? Eto vidis koliko nisi upoznat preko 70% Srpski Krajiski prezimena se ne zavrsava na IC i to je upravo jedan vid nase Krajiske posebnosti KOJE SE NE STIDIMO jer hvala Bogu imamo se cime ponositi iako ne zivimo vise u Krajini. Zbog vas iz te RS i ovih sa druge strane Drine. I zamolio bi te da diskutujemo ali bez penusanja, ako mislis penusanjem da ces moje stavove promeniti GRDNO SE VARAS.
Preporuke:
2
8
27 ponedeljak, 29 jun 2015 15:38
kakav argument!!!!!!!!!!!!!!!!
Ako je ubistvo Franca Ferdinanda herojski čin čiji počinilac zaslužuje spomenik u Beogradu, znači li to da bi Srbija mirno primila vijest da je, recimo, Hrvatska odlučila da podigne spomenik Vladu Černozemskom, koji je u Marseju ubio Aleksandra I Karađorđevića? I jedan i drugi, Francika i Acika, bili su vladari (dobro, Francika je bio vladar na čekanju), i jednog i drugog ubili su ljudi koji su njihovu vladavinu doživljavali kao silu i nepravdu, i Gavrilo i Vlado su, pucajući na vladare, ubili po jednu nevinu osobu (Gavrilo vojvotkinju Hohenberg, Vlado francuskog ministra spoljnih poslova Louisa Barthoua), sličnosti se ređaju? Nije valjda da bi u Beogradu prevladala logika kako je dobro "kad mi ubijemo njihovog vladara", a loše "kad oni ubiju našeg"?
Preporuke:
5
8
28 ponedeljak, 29 jun 2015 15:49
ANALITIČAR
@ SIMBOLIKA

Svaka Vam čast brate na komentaru . Otvarati spomenik Gavrilu Principu koga Srbi zovu rodoljubom a njegova organizacija mada je imala nominalno rodoljubivi karakter je u osnovi bila antisrpska agentura - MLADA BOSNA je bila ono što danas zovemo MI6 - britanska obaveštajna služba - MLADA BOSNA je nastala kao revolucionarni masonski projekat - uzor su im bili MLADA ITALIJA Garibaldi i Macini a oni su u Italiji bili ekspozitura britanske službe - zato su se borili kontra vatikana . Zašto se ideolog MLADE BOSNE Gaćinović družio sa agentom hazara Trockim tim razbojnikom satanistom koji je razbio Pravoslavnu Rusiju - šta je to dobro donio nama Srbima Prvi Svetski rat , do tada mi Srbi u Bosni smo bili pod austrijskom okupacijom a od 1918-te su nas jahali masoni koji su dvije krvlju plaćene Srpske države Srbiju i CG žrtvovali da bi državu dali ustašama i Slovencima koji je nikada ne bi dobili da nije bilo Srba a oni su nam zahvalili 1941-om Jasenovcem i Jadovnom i sa NDH
Preporuke:
3
1
29 ponedeljak, 29 jun 2015 15:50
idi dok si mlad
@DRAGO-SIMPRAGA
Gavrlio Princip je poreklom iz Kninske Krajine a ne iz Bosne odnosno te RS kako se zeli predstaviti. Njegovi roditelji su iz jednog sela pored Knina odselili u Bosansko Grahovo koje je sa druge strane Planine Dinare.

(Bosansko) Grahovo je u Visokoj Krajini, bar što se tiče lokalnog govora. Sloveni naravno brišu tragove svim sredstvima.
Izvesne migracije Krajišnika preko Une, pa i Dinare, odvijaju se vekovima u oba smera, zavisno od okolnosti.

Princip je inače bio srpsko dete, zavedeno i iskorišćeno od Hrvata i Slovena.
Ni prvo ni poslednje.

--
Nemačka mapa, Jugoslavija 1940:
http://www.sotirovic.eu/wp-content/uploads/2014/01/2.-YUG-map-Nazi-1940.jpg
Preporuke:
3
1
30 ponedeljak, 29 jun 2015 15:57
ANALITIČAR
@ SIMBOLIKA

Odlično ste brate primjetili zakulisu oko takozvane MLADE BOSNE - dizati u heroje ljude koji su radili za antisrpsku britansku službu - u Italiji MLADA ITALIJA - danas masonska loža P2 preko koje kontrolišu Italiju a Malteški Vitezovi su spoj masona i vatikana red koji treba da objedini masoneriju i vatikan . Da se vratim na MLADU BOSNU - Princip je bio žargonom obaveštajnih službi " KORISNI IDIOT " Londona da gurnu Srbe pod austrijski nož da nas švabe ubijaju a ostave Britaniju na miru . Princip je 1914-te bio ono što je bio 1941-ve Dušan Simović ili 2000-te POKRET OTPOR - KANVAS . Produžena ruka masonerije u lomljenju Srba , uopšte nije važno da li je Princip bio patriota ili izdajnik - bio je korisni idiot mame kraljice . Na Prvom Ustavu Kneževine Srbije još iz 1836-te bio je nacrtan masonski šestar - masonska piramida stoji ispred SANU . Nama već 200 godina vlada London naš najveći neprijatelj . Zato je ČIČA DRAŽA pukao jer mu je centrala bila u Londonu
Preporuke:
3
3
31 ponedeljak, 29 jun 2015 16:04
ANALITIČAR
@ SIMBOLIKA

Brate divnu ideju ste mi dali oko Principa i MI6 . Posebno me Predsednik Dodik koga volim čudi - dižu MLADU BOSNU na pijedestal srpstva - organizaciju koja je bila ekspozitura BRITANSKE OBAVEŠTAJNE SLUŽBE - kao i CRNA RUKA u Srbiji osnovana od strane BRITANSKE OBAVEŠTAJNE SLUŽBE - najvećeg neprijatelja Srba / Rusa . Kao što je ekspozitura britanske službe u Italiji bio pokret MLADA ITALIJA a u Turskoj MLADA TURSKA Kemala Mustafe Ataturka
SRBIJA - CRNA RUKA
ITALIJA - MLADA ITALIJA
BOSNA - MLADA BOSNA
TURSKA - MLADA TURSKA - Ataturk mason koji uopšte nije bio Turčin a ni musliman nego hazarin iz Soluna . Mi živimo u budalizmu - vremenu kada slavimo lažnu istoriju - zakulise se ne trudimo da poznajemo - najveće heroje Slovenstva i naše stvari kao Staljina zovemo tiranima a slavimo dušmane . Otkud Nikoliću koji je izdao Kosovo pravo da slavi Principa
Preporuke:
4
1
32 ponedeljak, 29 jun 2015 16:14
TOPOLj
@Drago-Simpraga...Ja sam naveo dvije mogućnosti.Ili,ili.Ne pišeš ti nikakvu istinu.Nedavno si komentarišući jedan tekst napisao da tvrdiš da Rusija neće uložiti veto na britansku rezoluciju.Ja tvrdim da,ili hoće uložiti veto(100 posto)ili ta,britanska rezolucija neće ni biti na dnevnom redu.Jedno od ovo dvoje će biti sigurno na tvoju veliku žalost.Nadalje,prema tvom priznanju ti si znači Srbin.Dobro,ako je tako,onda ću okončati ovu diskusiju.Sve sam napisao u prvom komentaru i stojim iza toga.Posebnu pažnju obrati na poslednje pasuse.Potpisujem ih onako od sveg srca.Tek da znaš šta mislim i o tebi i onoj krepalini Babiću i svima poput vas.Zbogom,ti "Srbine"krajiški.
Preporuke:
8
3
33 ponedeljak, 29 jun 2015 16:28
ANALITIČAR
@ SIMBOLIKA

Ekspozitura - obaveštajna mreža britanske obaveštajne službe
TURSKA - MLADA TURSKA- Ataturk - mason - nije uopšte bio Turčin nego hazarin iz Salonike - Soluna - zato je gradio obeliske a uništavao spomenike islamske kulture

SRBIJA - CRNA RUKA - osnovana 1911-te , praktično nastavak uništavanja Srbije koje je počelo 1903-će atentatom na Obrenoviće koji su bili kud i kamo po Srbe bolja dinastija nego Karađorđevići

ITALIJA - MLADA ITALIJA - Đuzepe Garibaldi i Macini ( otac izraza MAFIA ) - danas britanska služba " lomi " Italiju preko lože P2 - smjenili Berlusku zbog veze sa Rusijom - Putinom

BOSNA - Mlada Bosna

Da li su se Srbi zapitali kako je nobelovac jedini srpski Ivo Andrić dobio Nobelovu nagradu - bio je mason - da li bi je ikada dobio da nije bio mason ? Zašto na zgradi Vlade Srbije i danas stoji kip koji drži masonsku ( luciferovu ) baklju - u Nemanjinoj Ulici u Beogradu
Preporuke:
2
4
34 ponedeljak, 29 jun 2015 17:01
ANALITIČAR
@ TOPOLJ

Naravno da je brate Rusija majka stala iza Republike Srpske i naravno ako antisrpska rezolucija o Srebrenici bude stavljena na OUN da će Rusija uložiti veto a sumnjam da će uopšte Rezolucija doći na dnevni red . Vi ste rodoljub i odlično razumijete politiku - i znate da je Rusija uz Srbe kao što je centar zla London vazda bio kontra Srba . MUSLIMANSKO BRATSTVO je osnovala engleska služba MI6 , Dizraeli je bio uz Tursku a kontra Srba , Čerčil naravno stari srbomrzac . Čovjek koji je bio kontraobaveštajac odreda El Mudžahid u ratu u Bosni je bio agent MI6 - svedočanstvo DŽevada Galijaševića , MI6 stoji iza nacista u Ukrajini , ISIS-a i Nusre u Siriji , ubica , koljača , Britanija je stajala iza Tačija i Izetbegovića , London vazda kontra Srba . Čuvaju čečenske teroriste kao Ahmada Zakajeva koji su ubijali našu braću Ruse . Pogani London
Preporuke:
5
2
35 ponedeljak, 29 jun 2015 17:43
ANALITIČAR
Giuseppe Mazzini (1805-72)

After Adam Weishaupt (Founder Of The Illuminati) died on November 18, 1830 at the age of 82, Giuseppe Mazzini (1805-72), a revolutionary leader, was appointed head of the Illuminati in 1834.

While attending Genoa University, Giuseppe Mazzini became a 33rd degree Mason, and joined a secret organization known as the Carbonari (their stated goal in 1818: "Our final aim is that of Voltaire and of the French Revolution -- the complete annihilation of Catholicism, and ultimately all Christianity."),

Tekst o osnivaču moderne Italije i osnivaču MAFIJE Maciniju - na suđenju pripadnicima MLADE BOSNE oni su priznali da im je Macini bio uzor i njegov pokret MLADA ITALIJA , dakle Macini bio je vatreni ateista i bogoborac i neprijatelj katolicizma ( Hrišćanstva uopšte ) - taj i takav Macini bio je uzor Principu i ekipi , a pokret Ataturka je nastao iz Velike Lože Italije ( masonske ) u Solunu . MLADA BOSNA i ATATURK sinovi masonerije
Preporuke:
1
3
36 ponedeljak, 29 jun 2015 19:11
djoka
Steta sto se ovaj veleizdajnik i domaci kvisling crta tamo gde mu mesto nije. Prodao Kosmet sa svojim pajtasima (vucic-dacic), a glumi nekakvog "patriotu". Ko zna sta ce jos ovaj prodati i izdati do isteka svog mandata.
Preporuke:
6
1
37 ponedeljak, 29 jun 2015 20:10
jazavac
Umetnice, zasto covek, borac za ujedinjenje, anarhista, atentator. i sta li je bio, stoji skrusen, kao da se tek trezni posle pijanke u lokalnoj birtiji. Cime su prikazana njegova stremljenja, ne vidi se broving, ni pokusaj, ni Tankosic, ni ovi povesani, ni ubijeni, nista, Princip izgleda kao zalutali seljak u Srbiju, kakvu nije zeleo, a cini se ni ona njega.
Preporuke:
5
0
38 utorak, 30 jun 2015 00:55
Radonja
Drago insistira na podelama. Pa da mu predočim još jednu. Dok je trajala hrvatska ofanziva na Dalmaciju, kao pomoć srpskim snagama pristigli su odredi sa Banije, Korduna i iz Like.Došli su borci iz R.Srpske i Srbije. Bila je to poslednja bitka u kojoj je pokazana solidarnost među Srbima. Kninjani su se tada pošteno obrukali! Bilo je za ne poverovati da su teret borbi prebacili na odrede koji nisu rodom iz Dalmacije. Zar drugi da vam kućni prag brani? Sramota! Kada su ovi borci dolazili u Knin viđali su pune kafiće,mondensku atmosferu! Kninjani su se istripovali da su Monmartr. Bežali su od borbe na sve načine. Još se sećam kako je radio P.G. čitao odzive na mobilizaciju po gradovima-Knin ispod 40%! Ma vi ste upropastili Krajinu! Zamenili ste formu(Odelo,palatu,limuzinu..) za suštinu(očuvanje RSK).Kninjani- ne voli vas ostatak Krajine.
Preporuke:
6
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner